DG.

Är det något som kan få mig irriterad på riktigt så är det Destinationgotland. Deras system är inte bra. Bokar man flexi-biljett så skall biljetten betalas senast 28 dagar innan avresa. Jag skall resa i början på Juni men var ändå tvungen att betala den på en gång. Märkligt att de inte kan få systemet att fungera. Det är tur för företaget att de har underbar telefonpersonal. En del bättre än andra men så är det väll i alla företag. Nu är iallafall resan till gotland (när det är studenten) bokad. Tänka sig att det kan ta en halv dag att boka två båtresor.

Mammas metafor i samtal med snäll telefonkvinna hos destinationgotland: "nu är min dotter arg som ett bi och de är inte lätta att ha och göra med. Å jag, ja jag brukar springa för dem..." Det är tur jag har min mamma. Hon är världens bästa. Vad vore jag utan henne?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mor är rar

2009-04-04 @ 15:59:08
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0