Heden.

Jag har flyt. Min sambo också. Vips så har vi en lägenhet i göteborg. Förvisso i andra hand men det gör inte oss så mycket. Vi har en trea, på ca 80-90 kvm. Den har två balkonger. Den har tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin. UNDERBART. Att diska för hand rär inte min största hobby. För visso vet jag att disken blir ren men naglarna blir inga fina när man diskar. Nästa vecka skall jag för hoppnings få se underverket. Troligen är det huset där ICA Nära ligger, då får vi en ica-butik i botten av huset. Tur att jag inte är höjd rädd. Underverket ligger på sjätte våningen. Jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Underbart! Vilken tur att det är en trea, då får jag plats :)

2009-04-08 @ 16:34:56
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0