Rekryteringsutbildning.

Utbildning är viktigt, framförallt i ledande positioner där man företräder arbetsgivaren. Om några månader intar jag min nya roll som representant för en arbetsgivare. Idag har jag deltagit i en rekryteringsutbildning för en annan kommun. Mycket givande. Intressant. Nyttigt. En simulerad anställningsintervju där jag både fick ge feedback till intervjuarna och ta del av feedbacken de hade till mig som intervjuad. Jag fick jobbet! De hade inte mycket att säga! Jag är helt enkelt attraktiv på arbetsmarknaden. Obsevera att detta var en simulerad situation. Gott käk och myckte matnyttig information. Dessutom fick jag en bok om itervjuteknik. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0