Första dagen.

Den första dagen på det första "riktiga" jobbet är avklarad. En sömnlös natt är förbi. Massor av nervositet har släppt.

Idag upptäckte jag att jag har 10 dagar semester på mitt konto. Aldrig tidigare har jag ägt semesterdagar. Det känns llyxigt. Får jag plocka ut dem? Får jag verkligen vara ledig med betalt? Då vill jag åka på vintersemester. Jag vill hälsa på min släkt i Piteå. Jag vill åka utomlands. Kanske vill jag byta efternamn. En sak vet jag, jag vill bo i något större. Jag vill ha ett hus. Precis här där jag bor nu. Får jag riva några hyreshus och bygga mig en villa här i stan? Please.

Kommentarer
Postat av: Malin G

Hallå lålålålålålå..... Nej här ekar det tomt. ;-)

2009-09-01 @ 19:30:08
Postat av: annel Sivertsson

kram love you kusin

2009-09-22 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0