Tvätt-söndag

Jag är inte skapad för att bo i lägenhet, framförallt inte i lägenheter som BARA har tre-timmars tvättpass. I fredags hade jag tvättdag men de där tre timmarna räckte inte, eftersom jag inte är ensam om att vilja erövra tvättstugan så var såklart alla andra tider bokade hela helgen. Idag är dte dock söndag och ingen verkade särskilt sugen på att tvätta så jag norpade första tiden och hoppas att det är ledig hela dagen, då skall jag tvätta!!

Nu låter det nog som om jag har en riktigt stor mängd tvätt, det har jag inte. Min tvätthögar är något av en normal storlek men det skall torkas också. Jag avskyr att torka tvätt i lägenheten, framförallt när man bor så litet som vi.

Gräsänkling är vad jag är men ikväll skall jag köra till Malmö för att hämta sambo. Lovley. Inatt har snön tagit sig äran att vräka ner så vi har nog ytterligare ett par centimeter. Det begränsar dock inte mig så att jag inte kan köra till Sturup. Allt går om än det tar lite längre tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0