Examen.

Jag har tagit min Examen, så skönt det känns. 3,5 års spänningar släpper och kroppen sväller över av blandade känslor.
Idag är det måndag och jag sitter åter i skolbänken. Inte för en omtenta, det är för en kompletterande termin - jag tänker bli socionom också när jag ändå är i farten. Jag har fått för mig att ett brett kunskapsområde ger ett bredare utbud av arbete.

Julen har också passer, tomten kom bl.a. med en nu bärbar dator. Mycket behövligt. Jag misstänker att den som planerade den klappen också väntar sig lite uppdateringar på bloggen. Jag tänker ta tillfället i akt (utan hans tillåtelse) och pblicera en bild på min älskade sambo som jag inte skulle kunna leva utan en dag som denna.





Kommentarer
Postat av: Sarah

Hurra hurra!!!!

2009-01-19 @ 22:53:01
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0