Jobbat.

En arbetsdag brukar vara i åtta timmar, oftast. Min varade 7,5 timmar. Gassande sol och vindstilla, då slutar man gärna tidigare - iallfall jag.

Frukostbuffén var en bra start på dagen. Ett varmt välkomnande till jobbet med chef, kollegor och assistent. Många papper att skriva under. Många nya aniskten att möta. Några kluriga ärenden. Första arbetsdagen är avklarad. Jag lever och jag frodas.

P-böter borde förbjudas! Jag har aldrig någonsin råkat ut för det, förrän i torsdagskväll... Därav min tjuriga helg. J*la p-bot. Den försörde mitt humör. Jag har dock blivit en erfarenhet rikare. Q-park godtar inte att parkeringslappen blåser ner på golvet. 400 kr som bortblåst.  Jag hade kunnat ha roligare för dem.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha! Blåste den ner då? Glömde inte lägga upp den i fönstret bara ;)



Nu har vi en parkeringslapphållare så nu "blåser" den inte ner mer :)

2009-07-01 @ 20:52:42
Postat av: Sarah

Tack för senast. vi måste ses snart igen!

2009-07-02 @ 18:13:33
Postat av: Anneli

Hm harmeligt

2009-07-23 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0