Konsert.

Idag startar West Coast Riot 2009. Solen skiner. Ljumma vindar sveper förbi och vad gör jag? Jag sitter hemma. Det är skandal. Jag vill också gå på festival. Jag vill också parta loss. Nästaår skall jag ta igen det. Då skall jag vara rikare. Det har jag bestämt i samråd med min sambo.

Imorgon startar Metaltown 2009. Kl 20.00 imorgonkväll spelar Volbeat. Där vill jag delta. Det är tur att mamma kommer på besök så att jag blir underhålld.

Vi har besök sedan igårkväll av två sköna rockers från norra Sverige. Varför skall det vara så långt mellan norr och söder? Lite mindre avstånd så hade vi kunnat umgås mer.

Det är synd om mig idag, därför är jag gnällig. Jag sitter hemma alldeles själv. Visst är det fantastiskt skönt men också frustrerande när det finns andra saker man vill göra. Jag skall ta en runda till Nordstan. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0