Paddan.

Idag blev det en skön tur i Paddan. Den kan jag rekomendera. Mycket trevligt. Denna värme gjorde resan än mer skön, på vattnet fläktade det! Jag lyckades även skapa mig en liten bränna.

Till min egen förvåning så har jag börjat använda klänning emellanåt. Idag var det en klänningsdag vilket resulterade i bondbränna efter klänningens mönster.

Idag är sista dagen på Metaltown. Mitt samvete är inte det bästa men jag vet att min sambo fortfarande vill ha mig för jag har en så bra självinsikt tycker han. Imorgon far jag och mor till ön. Imorgon far sambos bror och deras vän hem till kylan i norr. Jag trivs med deras sällskap, kanske borde vi öppna en liten koloni här. Hoppas de stanna då. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0