Jaaaaa.

Det är onsdag. Det känns som om jag redan kan sammanfatta denna vecka. Den mest händelserika veckan på länge. För att summera denna veckan såhär långt: jag har fått två jobb och bokat in ytterligare en anställningsintervju.
Nu är det slut på det! Slut på intervjuer. Slut på velande. Jag har tagit det, tagit jobbet som gruppchef.... Jag har tagit jobbet som gruppchef i göteborg. Jag har fått en tillsvidareanställning. Vi var 70 sökande, sex har intervjuats och två har gjort testet och jobbet är mitt! Det bästa av allt... Jag får semester nästa sommar. Lovely! Jag är 25 år, fastanställning och ett relativt bra jobb. Nu börjar livet och all utveckling av min nya roll. Läskigt. Spännande. Utmanande.

Kommentarer
Postat av: Stor-Malin!!!

GRATTIS!!!! Du är framgångsrik Malin!! Härligt. Hoppas jobbet blir perfekt! Kram!

2009-03-12 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0