Tomt. Ensamt.

Det är tomt. Det är ensamt. Jag är utan sambo i helgen! På torsdag är det tenta och jag känner mig inte ett dugg motiverad. Det finns så mycket som är roligare än plugg, iallfall för studen. Pluggandet måste igång nu. Halva förra veckan försvann på grund av Assessment center på CLU (center för Ledarutveckling). Det tog verkligen hela onsdagen så jag tog mig äran att entra götet redan på tisdagkvällen och slagga kvar till torsdagmorgon. Tänka sig att jag fick tag på en biljett hem för hela 124 kr. Ja, det kostade bara 124 kr att åka torsdagmorgon. Fantastiskt billigt!

I götet kan jag tänka mig att bo! Ge mig en lägenhet så skall jag nog komma till rätta där också.

CLU var en upplevelse. Trevlig lokaler, roliga övningar men jag var inte upplagd för simulerade övningar just den dagen. Vilken dag! Vilken erfarenhet! Vilket uselt resultat! Jag gick dock därifrån med flaggen i topp. Tänk att få äran att gå igenom detta och att dessutom gå igenom assessment center som nyutbildad, vilken möjlighet.

Inget besked om jobbet i göteborg, inte heller från hyltebruk men jag är alldeles övertygad om att inget av dessa två jobb kommer bli mina men bara att få ha varit på dessa intervjuer har gett mig mycket kunskap.

Den 19 Mars entrar jag la Gotland. Kommer bli där över helgen. Hoppas snäckan hinner klämma ut sig en plutt så att jag hinner hälsa på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0