Bio.

Irritationen till destinationgotland kvarstår. Ringde för att avboka biljetten som jag inte betalat. Numera måste alla (inklusive flexi-biljetterna) betalas 28 dagar innan avresa. Det innebär att jag måste betala biljetterna omedelbart eftersom jag sällan bokar båtbiljetter 28 dagar innan! Betalas biljetten inte dagen efter bokning avbokas den automatiskt. Inte min biljett. Jag ringde för att kolla så att det hade avbokats, nej det hade den inte. Hon började krångla om att min bokning såg konstig ut. Ja du, bra fråga. Jag har bokat den - inget annat. Blir så trött på dem!

Bio på borgen. Biosalong ett är stor. På översta raden sitter man högt upp. Mitt biobesök blev mindre lyckat på borgen. Brandlarmet gick mitt i filmen. Ingen brandkår kom, de visste inte vad felet var... Vi fick iallfall en kompensationbiljett. Tack SF. Ett biobesök till i veckan. Varsågod Sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0