Ett måste...

Ett måste är avklarat, nyckelkvittensen. Snart har jag tre lägenhetsnycklar igen. Måtte jag inte bli tvungen att stå för cylinderbyte. Jag är fattig nu och det blir tusan inte bättre förrän efter sommaren. Ja, för ny är det ingen inkomst förrän juli. Vad hade jag gjort utan pojkvän och utan föräldrar, men det hjälper inte så mycket just nu. Jag är fattig. Inga extra utsvävningar. Suck. Jag vill bli rik. NU!

Att leva i fattigdom är depprimerande.

Lägenheten skall säljas, frågan är bara om en mäklare skall få äran eller om jag skall göra det själv. Någon som vill köpa?

Den 12 Juni kommer flyttkillarna, då går lasset från Kristianstad till Göteborg. Ikväll har jag packat två sopsäckar.

Sopsäckarna på Ö&B är tunna. Det innebär att de lätt går sönder och därmed är värdelösa. De var dock billiga men de luktar satan.

Det är med vemod jag skall lämna min kära lägenhet. Jag måste insefaktum, lite hemmakär har jag blivit.

Out.

Kommentarer
Postat av: Tobias "Det-ordnar-sig" Wallin

Ja hemmakär har jag också blivit bara under den korta tid jag bott där. En sjysst lägenhet. Jag gillar´n.

2009-05-14 @ 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0