Måndag

Det är måndag idag och jag tycker det har varit en trög dag. Möte, Möte, Möte & några brandkårsuttryckningar. Känns som jag inte fått något vettigt gjort. Nu är vi dock en dag närmare helgen, som kommer bjuda på en sparesa.

Nästa vecka är det höstlov i Göteborg. Det innebär att vår tonåring skall åka till Gävle tillsammans med sin mamma och syster. Det innebär "lov" även för mig. Jag behöver inte gömma mina saker, underbart! Då skall jag leva som vanligt utan en massa spänningar.

Bilen går bra. Vi är nöjda. Nackdelen med bilköpet är att vi måste prioritera att köpa vinterdäck och fälgar. Trist när julen närmar sig med stormsteg.

Vad ska man köpa i julklapp? Julklappstips mottages!

Kommentarer
Postat av: Malin

julklappstips :) gå in på extrafilm.se och gör ngt kul med bilder :)

2009-10-21 @ 08:49:52
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0