Röd dag

Tänkte att jag skulle besöka HC i Linköping för en uppiffning av håret innan jul. De har lördagsöppet. Sånt gillar jag. Ringde som en tok idag tills jag kom på att det är röd dag. Då har många stängt. Typiskt.

Fick allafall ändan ur vagnen och lämnade in cykeln till cykelakuten idag. Det kommer bli dyrt, kändes så. Hoppas dock att få tillbaka en fullt fungerande cykel. Jippie, sen slipper jag cykla mördarbacken upp till jobbet.

Jag passerar Avenyn, götaplatsen, södra vägen, statsteatern och Lorensbergstatern tvåggr/dag. Känner mig som en citygirl. Skönt med närhet till civilisationen.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Nja mördarbacken kommer du inte undan ändå va? Den är go den backen :)Känns i vaderna när man väl kommer upp. Men det går fint utför på hemvägen istället, det är bra :)



Puss

2009-11-02 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0