Besök

I helgen  får jag besök från de mina. Alldeles underbart. Jag längtar. Jag väntar. Livet är verkligen som en bergochdabana emellanåt. Idag är ingen bra dag att vara chef. Tröttheten är enorm. Snabba beslut är inte alltid min grej. Vissa dagar tvivlar man mer än andra. Göra rätt? Göra fel?

Jag är glad att jag har min karl. Vad skulle jag gjort utan honom. Dessutom har han passerat 30... det firar vi på Selma Spa den 23 oktober med två övernattningar. Det är han värd. En riktigt bra tonårsförälder.

På tal om tonårsföräldraskap skall vi på intervju för att eventuellt gå en ledarskapsutbildning för tonårsförebilder. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Malin G

Hej gumman!

Tack för lösenordet. Hoppas allt är bra, är är det toppen snart 1-års kalas. Det är inte klokt vad tiden går. Kan jag förlja med på tonårsutb, känns som det är snart ;-) Jag tror att ni redan är toppen förebilder men det skadar inte att få det bekräftat.

Kram

2009-09-23 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0