Bröllop.

Det vankas bröllop till helgen. Du kan vara lugn. Det är inte jag som skall ingå äktenskap, inte än iallafall. I helgen bjuds det till bröllop i Hörby. Det kommer bli en trevlig ceremoni. Inte minst ser jag fram emot presentation av den trevliga svensexa min sambo var med och ordnade. 12 pinsamma frågor framför kamera. Höhö.

Det största problemet för tillfället är klädsel. Jag har inga kläder att ha på mig. Shoppingrundan idag erbjöd inte många idéer. En kostym till min andra hälft. Så snygg och stilig. Han kommer få agera fotomodell i helgen. Oj vad här skall fotas. Mest troligt kommer jag att använda min sommarklänning. Köpte mig en boleroliknande kofta idag. Vill inte kalla det kofta och inte bolera, så en boleroliknande kofta får bli en ny benämning.

Jag vill komma igång att träna. Förkylningen sätter stopp, svackan likaså. Känner att jag är inne i en svacka nu, antagligen en förkylningssvacka. Inget är roligt. Idag var det dock roligt att komma hem. Helgens disbyt med tonåringen har mest troligt givit rönskvärt resultat. Jag har en underbar sambo. Världens bästa "pappa".

Meh, jag skall ju träna. Det kom jag på nu. Imorgon vankas här innebandyträning. Håll tummar och tår att benen är hela på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Malin G

Bröllop i Hörby. Det är ju inte så långt iväg. Om du har tid för en fika så hör av dig. Hade varit så skoj att träffa dig!

Kram

Vill självklart ha lösenordet.

2009-09-09 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0