Överlevde

Jag överlevde innebandyträningen. Det var roligt. Sjukt skönt efteråt om än förkylningen spökade. Den håller fortfarande i sig och jag har tröttnat men orkar inte bry mig.

Ikväll har jag fixat mina naglar. Fina till på lördag. Topptopp.

Idag var jag på utbildning på jobbet, borde inte kalla det utbildning. Räcker med att kalla det genomgång inför lönekörning. Moahahaha, jag är nog snart en hatad chef. Höhö. Har upptäckt en massa hål i lönesystemet och nu kommer det inte läcka ut löner lika lätt. Nåja, åter det som fått mig att fundera. När jag och in kollega kom  till hissen och skulle åka upp så stod där en kille som redan var på väg. Han hade tryckt på våning två. När vi kom in i hissen gick han ut. Han hade nåt blått i handen, undra om det var munskydd. Var han smittad av svininfluensa eller var han rädd för att vi bar på influensa? Hmm.... Kanske är det svinis jag har men det borde han inte veta och jag hade ju ingen kontakt med honom....


Typiskt göteborg är hiss. Jag tycker att hissar tar upp en stor del av den dyrbara tiden, speciellt på mitt jobb. Varför vänta 10 minuter på en hiss för att åka hiss i fem minuter när man kan vara på plats på tre minuter genom att ta trappan. Mitt kontor ligger på våning 5. Mina våningar (mina enheter) ligger på våning 5, 6, 7 och 8. Jag åker sällan hiss. Behöver jag tala om att jag tycker att jag är duktig? Dessutom håller jag till väldigt mycket på entreplanet och lunch- och fikarummet ligger på våning två. Fattar ni hur mycket motion jag får. :) Yeay! I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0