Check

Ögonfransförlängningen är avklarad, än så länge ingen reaktion. Jag håller tummar och tår, det gör Pernilla också och kanske hjälper det. Hoppas, hoppas, hoppas. Bäst av allt är att det INTE är några mink-fransar vilket många säkert tror. Detta är syntet! Jag gillar't. Min sambo är också tvingad att gilla det, fast han gillar det frivilligt. Det har han sagt.

Det känns som det är dags att resa någonstans, jag vill ta en weekend. Vart? Ge mig förslag. Två hotellnätter i en stad någonstans i Sverige med god frukostbuffé, en härlig relax och gärna med grönområde där man kan vandra omkring på en snabb powerwalk.

Snart är det dags att åter försöka testa Zorbingen som blev inställd sist. Den 11 september är det bokat jippie!

Är i behov av att göra ett nyckelband med eget tryck, tips på vart man kan göra det? Har en kollega som snart fyller 50..

Kommentarer
Postat av: Lisandra

Ta en weekend till Mjölby här lovar ja dej en underbar frukost buffe;)

2010-08-20 @ 07:31:33
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Sarah

Vi kan ta en weekend tillsammans darling.

2010-08-21 @ 12:13:07
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0