Marathon

Ett Marathon är 42195 meter. Det springer inte jag. Ikväll har jag ett eget Marathon, "McLeod's daughter"-marathon. Längden på denna mara varierar. Nyss blev det en paus på balkongen med te och mandelkubb. Gott. Min sambo och jag njöt av en kopp te och mandelkubb på balkongen till ljudet av Midnattsfesten. Ikväll går Midnattloppet av stapeln i göteborg. De startar på gatam utanför oss. Det är fest på Heden och det hör vi ända in. Trevligt tycker jag.

Det var några regninga dagar på semester, det har jag fått sota för. Jag hamnade framför Tv vid flertal tillfällen och fastnade i serien McLeod's döttrar. Jag bara älskar serien. Nu har jag fått hem den, tyvärr saknas svensk text. Min engelska är inte den bästa men jag tittar och lyssnar ändå. Jag bara gillar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0