Sjuk.

Jaha.. Bara att gilla läget. Attjo, prosit, aj, uschm fy och blä. Huvuvärk och en rinnande näsa. Jag har blivit förkyld. Det är en nära-döden-upplevelse för mig. Går tempen över 37 är jag dödsjuk. Tur att vi inte äger en febertermometer. Fast... lite nyfiken är jag.

Det är få förunnat att ha en sådan sambo som jag har. Han jag bor med har handlat idag, på eget initiativ och dessutom köpte han nåt extra till mig för att jag är sjuk. Vaddå lyx? Jag är nöjd! Inte nog med det så lagade han maten också. En pysslig man!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch och fy!

Krya på dig!

2010-08-31 @ 21:54:48
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: M.

Tack. Känner mig något bättre men inte bra. Jag kämpar på men har energitjuvar som snor energi. Energi som egentligen behövs för att övervinna förkylningen men snart så... snart är jag frisk!

2010-09-01 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0