Söndag

En utsökt söndagsmiddag hos Jessica är avklarad. Tack! Det var gott. Tänk att för en gångs skull slippa laga en söndagsmiddag. Bara åka till dukat bord. Helt underbart!
Största anledningen till att det rycker i Gotlandstarmen är familj, nära och kära. Spontana små besök till nära och käre, det är trygghet. Men jag trivs bra här, bättre och bättre! Skulle inte vilja vara utan min sambo och västkusten.

En rundtur på Kungsmässan avklarades idag, mest troligt blir det en till nästa helg. Mysigt. Jag gillar verkligen Kungsbacka. Kanske borde det blir vårt "next place to bee".

Mitt sneglande på iPhone4 fortgår. Det är bara samvetet som sätter stop. Den är dyr och de dyra pengarna vill jag ha till annat. Kanske räcker det med en HTC Wildfire, någon som har erfarenhet av en Wildfire - give me some tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0