Renovering pågår.

Renovering pågår, i lördags förmiddags fick händer och naglar en uppfräschning. Eftermiddagen bjöd på större förändringar, axellång hår blev kort hår. Imorgon väntar återbesök på Amazing Beauty Center för att fixa till fransarna. Snart är den långa, härliga, efterlängtade ledigheten här. Bara två och en halv dag kvar.

Det svårast återstår, vad skall jag packa med mig? Packningen skall räcka ca 11 dagar. Tur det finns tvättmaskin... och mellandagsrea. :)

Klapparna är färdiga. Familjen hade utdelning på öjen idag. De verkade falla i god gjord. De bästa klapparna återstår, till päronen... Det är de än så länge billigaste och hemligaste klapparna. Spännande...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu måste du nästan posta en bild så jag får se hur snygg du blivit!

Jag hoppas verkligen att du får en underbart mysig ledighet och fina klappar från tomten.

Spännande med de mest hemliga klapparna!!

Puss

2010-12-20 @ 17:09:48
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: anneli

Fniss packningen hihi kraaaam bästaste kusin Malin

2011-01-17 @ 19:19:21
Postat av: Lisandra- Milos mamma

Tack för tipsen ang bloggarna vännen :)

kram kram

2011-01-26 @ 21:25:00
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0