Begravning.

Min cykel är bregravd under snömassorna. Stackars cykel. Den som jag så snällt kostade på en redig slant innan vintern kom. Jag tror det är mitt fel att det blev vinter i götet. När jag skulle köpa vinterdäck till min nya bil så gick resonemanget i stil med "här blir det aldrig vinter så varför skall man köra med dubbar? Nej, dubbfria är skonsammare mot miljön och bättre för min bil"... Hade jag bara valt dubbdäck så hade det kanske inte blivit vinter. Tur i oturen. Jag gillar ändå vintern. Underbart.

Mest sorgligt är dock min cykel. Måtte den repa sig när den väl kommer fram.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tagit bort lösenordet nu polarn?

2010-02-24 @ 15:25:30
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: M.

Yay! För närvarande är lösenordet borta. :)

2010-02-24 @ 21:45:00
Postat av: Anneli

Kram på dig kusin!

2010-02-25 @ 09:22:59
URL: http://lovelights.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0