Helgen.

OS sätter sömnen på spel. Jag gillar OS, skulle gärna varit ledig i dessa tider. Inte helt ledig men hade gärna jobbat sena eftermiddagar. Förvisso har jag flex... Hehe.

Mat-inspirationen har inte varit den bästa i helgen. Näst intill obefintlig. Linas matkasse är ett projekt för nästa månad. Det innebär att man beställer en kasse med mat, får då recept och en färdigpackad matkasse levererad hem till dörren. När inspirationen tryter är denna idé lockande.

I helgen försvann halva garderoben, nu har jag rensat och nu känner jag mig fattig. Dock blev jag ett par byxor rikare efter en trip genom Nordstan.

Damma känns ibland meningslöst. I helgen fick jag för mig att hela lägenheten skulle vändas upp och ner på, det skulle dammas in i minsta detalj. Till vilken mening? Hur mycket jag än dammat, hur mycket jag än dammsugit och hur mycket jag än skurat så är det fortfarande dammit. Hur får man väck dammet? Måtte jag aldrig bli dammallergiker.

Min mobil havererade i veckan. På självaste födelsedagen. Typiskt. Inte ett sms kunde jag läsa ordentligt, skicka alla vidare till min T's mobil. Har dock inte hunnit svara på alla. Nu har jag en usel lånemobil, måtte min mobil snart komma tillbaka, måtte garantin gå in och och fixa felet. Jag vill inte betala för att laga. Snål! Jag vill ha en ny köksmöbel, inte beskosta mobilhaveri.

Punkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0