Blåmärken.

Det är sällan jag har blåmärken men numera har jag allt som oftast ett blåmärke här och där på benen. Oftast är det runda blåmärken "med hål i". Oftast sitter det där på torsdagar och försvinner lagom till måndag. Och ja, du tänker nog rätt... det är märken efter en innebandyboll. Det är riktigt roligt med innebandy. Jag njuter av varje onsdag med tillhörande innebandyträning. Det bästa av allt är min fantastiska sambo som alltid har maten färdig till mig när jag kommer hem. Vad skulle jag göra utan honom? Underbart, jag njuter av onsdagar men denna onsdag satte det sig ett blåmärke på armen, ett blått märke med hål i.

Livet är fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0