Fredag, igen.

Snart är det fredag, igen. Ibland känns det som att mina veckor inte består av annat än måndagar och fredagar.
Imorgon är det fredag och denna fredag bjuder på en halv-dag på jobbet, sen bär det av till Ullared för shopping med några arbetskamrater. Det blir trevligt. Tur det, för dagens tandläkarbesök var ingen höjdare. Inte nog med att det blev dyrt, nu känns det som jag sitter med en fotboll i munnen och inte kan få ut den. Dessutom är jag hungrig och får inte äta förrän bedövningen är borta. De var inte nådiga med bedövning. Så känslig är jag inte....

Snart är det onsdag och då kommer delar av familjen. Mys!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kramix på dig!

2010-03-26 @ 22:04:20
Postat av: Anonym

Kramix

2010-04-11 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0