Nostalgi-titt.

Det är fredag, igen. En alldeles egen fredagkväll medan sambo är på hårdrock. En nehaglig kväll.

Sitter och rensar bland bilder. Egentliogen är rensa fel begrepp, sitter och tittar på gamla kort och blir lite nostalgisk. Tänk så mycket tid som passerat i mitt liv. Tänk så mycket kul jag faktiskt fyllt mitt liv med. Tänk så många betydelsefulla människor det finns runt omkring mig. Jag är glad har jag har var och en av er alla. Ni har alla en speciell betydelse för mig.

Presenterar här en salig blandning av kort, skulle det råka komma med ett kort som inte passar så tveka inte att höra av dig.

Det var då...
Det var då... Rund å gó.


Första säsongen på bräda, tillbringade jag större delen av resan med att vara närgången med snön.


Algots dop.


Julpyssel med tre kära vänner.



Mmm, grillad lax med apelsin och morötter.
En av standardutflykterna.


Begravning....


...och åter begravning.


...och så kom äntligen ett bröllop.
Kära vänner.


En älskad vän, mitt i ett av våra flyttstök. Många härliga stunder tillsammans.


Roliga stunder med min härliga släkt.


Underbart tokiga släkt...


Härliga kusinbarn.


Många är vi, mysigt och roligt har vi.


Ojoj, nåt tokigt på gång igen...


Koncentration!


Älskade syster.


Dåtid...


Det var då...


På väg mot nya mål...


Goda Tider...


En paus i den skånska skogen...


Jag kan flyga...


Tada... Bara jag!


Mera me.


Mera utflykt.


Framtidens ledare...


Delen som skapade vårt öde på väg till sälen...


Trött men glad brädåkare.


Tyras första midsommarafton, av minen att dömma inget vidare...


Käraste syster.


Jag och han jag älskar, på väg mot nya mål...




Kommentarer
Postat av: Sarah

Roligt med kort. Och gott med ööl :)

2010-03-22 @ 16:50:57
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: clara

Hej! Va kul att du tittade in på min blogg och tack för dom snälla orden! Hoppas allt är bra med dig och va snygg du är!!Vilket jobb du gjort som gått ner så mycket!

Kram/clara

2010-05-19 @ 20:03:57
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0