Tandläkare

...är dyrt.

Var på mitt första tandläkarbesök på fem-sex år. Jag bävade för besöket, jag överlevde dock. Dessutom fick jag 600 kr i rabatt. Inte nog med att jag fick ett fint och dyrt kostnadsförslag, jag fick mitt tandsmycke på plats också. Det  tackar jag för. Trevlig tandläkarpraktik. Jag tror att jag valt rätt ställe.

Idag är det måndag och jag är trött. Längtar redan efter helgen. Jag vill träna, jag vill köpa årskort, NU! Det är dock dyrt men å andra sidan är det en bra investering i hälsan. Synd bara att tandläkare och träningskort är lika dyrtl, tändläkaren är till och med lite dyrare. Jag vill träna som jag nu planerat så länge, det skall jag göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0