Fredag...

Fredag, igen!
På min vandring från Landala till Liseberg igår fick jag syn på en "ny" butik. Ingen nyöppnad butik, men ny för mig. Jag upptäcker nya saker hela tiden, härliga stad. I helgen får det bli ett besök i denna butik, en aningens nyfiken på de tunikor/klänningar som jag skymtade i fönstret.

Årskortet på Liseberg invigdes igår i sällskap av ett gäng kollegor. 5-kamp stod på agendan, tyvärr vann jag inte men stoltserar ändå med min tredjeplats. 5-kampen är för mig en underskattad aktivitet. Hoppas på fler sådana upptåg.

Snart hoppas jag att räntorna börjar stiga, alla räntor på bolån etc.. Skadeglada jag. Inte alls men jag har en teori om att priserna på bostäder kommer sjunka om räntorna stiger, det är nästan så att jag önskar det. Ge mig ett "eget" boende. Jag bor redan underbart men jag vill ändå ha mitt egna boende. Jag skulle säker sakna nuvarande lyan, jag vill både äta kakan  och ha den kvar. Letande fortsätter, dock mindre aktivit.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt med nyupptäckta affärer Kram <3

2010-06-02 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0