Gnälligt.

Glömde visst publicera igår...

Efter tre nätter med dålig sömn är humöret inte på topp. Vad kan jag skylla den dåliga sömnen på? Inte på barn, inte på sambo, inte på jobbet... Kanske rastlöshet? Smått gnälligt idag, helt utan anledning. Less på kroppen, less på tillvaron, less på jobbet, less på fritid, less på vädret, less på det mesta.

Snart är det sommar, inte kommer jag i form till beachen i år heller. Jag vill så mycket men vågar för lite.... Jag vill träna, jag vill bli fin, jag vill, jag vill, jag vill. Men hur? Våga gå till en PT med höga ambitioner och mål upp över skyarna, jag kommer ju aldrig få väck mage och lår.

Dags att rycka upp mig!

Ikväll är det 40 årsfest, förberedelserna är i full gång. Kul skall det bli. Roligt skall vi ha. Strax skall jag plocka fram Sis make-up intruktioner. Bra med en make-upartist nära till hands, synd bara att hon är så långt borta.

Tänka sig att jag skall ha en klänning ikväll, sällsynt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0