Göteborgsvarvet

Kanske skulle man anta utmaningen att springa göteborgsvarvet en vacker dag... Jag säger inte vilket år, men kanske något år?
Jag tycks ha en sambo som påstår att han antar utmaningen redan nästan år. Återstår att se...

Idag har jag deltagit i stadens folkfest: göteborsvarvet för första gången. Så mycket folk, så roligt, så underbart väder. Det blev en cykeltur staden runt idag. På vägen hem insåg vi att vi inte kom över avenyn med cykel så vi återvände till slottsskogen och tittade ett tag till innan vi så småningen gjorde ett nytt försök att ta oss hem. Vi lyckades.

Egentligen kan man säga att jag deltog i gbgvarvet, för jag sprang hela två meter för att ta mig över spåret på ett ställe.

Imorgon blir det utflykt till Gränna. Håll tummarna för fint väder.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gränna var mysigt!

Speciellt när det var dags att åka hemåt :(

2010-05-24 @ 15:13:10
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0