Det går bra nu

Står inte ut, står inte ut... Sitter och nynnar för mig själv till Oskar Linnros. Från och med du... Mmmmmm. Skön låt faktiskt, lätt att nynna till.
Det går bra nu, det går bra för oss just nu. Det är redan torsdag det innebär för min del att det är anställningsintervju på schemat imorgon. Anställningsintervju är ju över lag krävande men att gå på anställningsintervju för chefsjobb, det kräver en del. Det är inte gjort på en timme. Det går en halv dag! Tre stationer! Många möten. Det krävs att vara påläst och väl förtrogen med sina egna värderingar.
Många tankar ikväll. Jag måste lusläsa kommunsidan. Måste svara på en massa frågor som jag ställer mig själv. Måste skriva ner alla frågor jag har. Men det svåraste av allt, vad skall jag ha på mig?????

Kl 8.30 kör jag igång och grillas av facken (SKTF och Kommunal) sen blir det snabb paus för att sedan grillas av chefen och ledningen. Sist men inte minst är det grillning av de som kanske kan bli mina kollegor samt representanter från personalgruppen. Puh... Tur det är fredag imorgon och sedan helg.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kram

2010-10-31 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0