Frustrerad

Det är precis vad jag är. Irriterad och frustrerad över att inte kunna styra mitt eget liv. Jag vill vara timanställd! Det har sina fördelar. Just nu är jag mest frustrerad och irriterad över att jag inte kan boka biljtter till den planerade julresan. Boka KAN jag men VÅGAR inte. Biljetterna är dyra och inte kommer de att bli billigare heller... Känns inte ett dugg roligt att boka och betala ca 8-9000 kr och så visar det sig att man inte får ledigt?! Försökt diskuterat julledigheterna men det kändes inte som det lättaste. Suck!
Tänk om jag kunde vara mellan två jobb vid årsskiftet, underbart hade det varit. :D

I tisdags kom löneförhöjmingen som inte var särskilt stor, faktiskt besviken. Det kändes riktigt gott att någon timme senare gå in till chefen och tala om att jag tänker vara ledig på fredag för att gå på anställningsintervju. Undra vad hon tänker nu.... Det är nästan så att man kan tro att det var planerat, men det var det inte!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag råkade säga så på ett möte en gång -att jag vill vara timanställd.

Det var inte poppis vill jag lova. Men i dagsläget har de det SÅ himla mycket bättre än vi andra resursare. Så är det bara!



Hoppas det gick bra i fredags. Men det är jag säker på att det gjorde!

Och går det inte vägen den här gången så är det bara att ta nya tag och söka vidare. Du är iaf. en erfarenhet rikare.



Puss!!

2010-10-26 @ 01:49:49
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0