...

Idag blir min kära sambo hela ett år äldre än vad han redan är. Det skall vi fira, utan tårta och uppståndelse - endast en god middag på någon restaurang på Linnegatan.

Brevet från polisen damp ner i lådan idag, det blir ingen vidare utredning. Det visste jag redan men alltid tryggt att få det svart på vitt. En stulen cykel är inte mycket att slösa tid och energi (läs: resurser) på. Min nya fina cykel som köptes 100808 stals 100914. Sorgligt och tråkigt men det är sant. Den blev stulen. Som tur är kom det lite pengar från försäkringbolaget. Det får bli ett litet bidrag till ännu en ny cykel.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas du hittar din drömcykel. Och hoppas ni får en mysig kväll tillsammans nu!!!

2010-09-21 @ 18:30:09
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Lisandra

e visst en dag sen, men grattis i efterskott till Tobias:)

Hoppas att allt är bra med er?

kram

2010-09-22 @ 09:58:31
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack älskling för en underbar kväll på en väldigt bra restaurang. Det var supergott! Tack för presenten (som du märkt så gillar jag den skarpt) och tack för uppvaktningen på födelsedagen, som var helt i min smak utan uppståndelse.



Tack så mycket Lisandra :)

2010-09-23 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0