BFD

Idag var det beräknad födelse dag. Inget litet mirkale har tittat ut. H*n ligger och försöker sträcka på sig i magen.
Jag är inte trött på min graviditet än, det är mysigt. Dessutom mår jag himla bra också. Jag trivs om än jag är något mer klumpig och stel. Stor mage har jag också, känns det som...

Kärt barn har många namn. Mamma har döpt det litta miraklet till Pebbles. Buffy har jag som ett annat smeknamn.. Ja nu får h*n nog komma ut, mest för att jag är nyfiken. Jag kommer nog sakna graviditeten när den är över...

Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Tack gumman, känner mej riktigt nöjd:)



Din tur kommer, njut av lilla bebisen och jäkta inte med vikten, njut istället, tiden går så fort och den kommer aldrig tillbaka!



Och föresten så har du väl inte gått upp så många kilon?:)



Kram

2011-08-29 @ 20:36:43
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0