Gotland. Semester. Kontroller.

Nu är det semester. Jag har landet med sambo och grejer på öjn. Sju dagar på denna ö och redan två MVC besök. Hoppas inte det skall fortsätta i denna takt, men det tror jag inte. Besök på MVC i onsdags för provtagning och "inskrivning" här. Det fick rätt bra men hade på gränsen till högt blodtryck och eftersom jag haft tendens till huvudvärk ville BM kontrollera en extra gång idag. Så det var bara att åka in. Känns tryggt att de kolla upp oss. Jag är nöjd med den vård vi hittills har fått från MVC, både på fastlandet och på ön. Nu håller vi tummar och tår för att Buffy behagar titta ut snart. Välkommen ut när helst den behagar nu.

Namn... Svår grej. Snart dags att göra listor tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0