Fredag

Det är inte min fredag idag. Det har inte varit min dag över huvudtaget. Började med avstämning på ica imorse (som tydligen inte stämde?!). Jag blev alldeles förstörd. JAG! JAG hade missat scanna en ostfralla! Fyra kronor. Hur kunde jag missa? Allt annat var ju scannat. Nu börjar jag dock komma över det.

Inte nog med scanningen så har det varit brandkårsutrycknigar på jobbet i princip konstant idag. Mitt i all fredagskaos så kör jag med en mobilladdare till en arbetstelefon i pappertuggen!!!! Hur f*n lyckades jag? Jag kan nog allt, då menar jag ALLT!

Buffy fick sitt första paket idag... Av en min snälla arbetskollega som gick på semester idag. Den tackade vi för. En Laban-speldosa. Typiskt min kollega, omtänksam och gó.

Ikväll avverkades (kanske) sista biobesöket innan Buffys ankomst. Vi försöker ta till oss de råd som föräldragruppen gav, att passa på och göra roliga saker tillsammans innan nedkomsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0