Irriterad

Jag tycker inte om dem... telefonförsäljarna! Framförallt inte dem som är "spydiga" i luren. Idag ringde en och ville sälja omega3 med D-vitamin. Han babblade konstant, jag fick inte en syl i vädret. Enda gången jag fick säga nåt var när han frågade om min adress stämde och det var bara att svara ja väldigt kort sen fortsatte han. Snabbt gick det och sorl var det i hans bakgrunden. Mot slutet repeterar han adressen dit han skall skicka produkterna och jag var tvungen att försöka bryta honom... Så jag frågar om det kostar något, han blir alldeles tyst och frågar "Lyssnar du inte på vad jag säger". Hrmpf.... Det fick mig att blir irriterad! Jo, men det går lite för fort svarar jag. Varpå han säger att jag skulle sagt till och det gjorde jag ju. Jag fick inte ens frågan om jag var intresserad av att köpa produkten. Han tog det förgvet. Vilket jag blev ännu mer irriterad över. Jag talar om att jag inte är intresserad om det kostar. Det passar mig inte just nu! Jag vill inte lägga pengar på sånna saker just nu, även om det handla om en nett summa på 400 kr. Han gjorde mig irriterad hela eftermiddagen. Morr! När jag snällt talar om att det inte passar mig att betala för det  just nu så argumenterar han emot och säger att jag inte behöver betala dem just nu. Han vet väll för sjutton inte hur min ekonomi ser ut och hur många betalningsanmärkningar jag har. Dessutom vet han inte hur mitt liv och mina planer för den närmaste tiden ser ut. Urk för honom. Dagens irritationmoment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0