Namnförslag?

Skönt att vara ledig, det är så mycket lättare att ändra planeringen då. Idag blev det en snabbvisit på Liseberg för att ta en glass med Anneli och Elliot. Mysigt. Så roligt att träffa dem, om än det var en snabbvisit. Hann med runda förbi Frölunda torg för att inhandla en amningsbh. Känner mig inte det minsta bekväm med amningsbh. Vandrade förbi Kicks och kostade på mig en parfym efter som de flaskor jag äger är helslut! Ikväll blir det kalkon och pastasallad till middag, gick förbi Ingelsta kalkon och tyckte det lät gott med kall mat. Hoppas det skall smaka bra. Så lite kall och gó isbergssallad till det. Mums för töisen.

När jag ändå var on the road så gasade jag ner till 'Kingsback'. Sladdade inom Babyproffsen och inhandlade två amningslinnen. Jag har inte provat dem, måtte de passa. Det var rea som tur var... MEN, inte ens inköpet av amningslinnen kändes bekvämt. Inte min typ av kläder. Suck. Jag längta efter mina egna kläder. Jag börjar längta efter mig själv, det trodde jag aldrig.

Imorgon skall jag iallafall piffa till håret. Något får jag allt göra för att behålla lite självförtroende. Ikväll blir det tvättmarathon och strykning. Imorgon ärende till jobbet, lämna nycklar, etc  innan frissan kallar.

Städa? Packa? Skall jag göra det också? Jag är ju fullt upptagen med att planera.

Cornelia! Ett namnförslag som kom upp idag! Det är fint. Alicia också. Oscar funkar med. Likaså Anton. Kanske Linus? Nova är gulligt. Fler förslag?

Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Nova och Alicia hade vi på våran namnlista, båda dom namnen är väldigt fina:)



annars har nog du och ja lite olika stil när det gäller namn, för dom andra du nämnde är inget ja skulle döpt milo till, men dom är ju fina alltså:)



Tycker Jonathan är väldigt fint

Rasmus

Noah (hade vi på lista)



Flicknamn va ju vädligt fint de du oxå tyckte :)



kram vännen

2011-08-05 @ 15:42:24
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0