Semester

Tro det eller ej men även jag kunde släppa jobbet och gå på ledigt i r. Det har varit intensivt sista dagarna. Jag inser att man som chef/ledar aldrig blir färdig. Finns kanske inget arbete som man "blir färdig" med. Nu har jag dock satt stop men upptäcker mer och mer som borde gjorts. Det enda som nu återstår är ett litet fint välkomstbrev till min efterträdare. Det skickar jag senare i veckan när jag har landat.

Ligger i sängen men datorn på magen, datorn rör på sig. Det guppar fram och tillbaka. Någon försöker protestera, jag tror Buffy tycker det börjar bli trångt. Läser om dådet i Norge. Jag kan verkligen inte sluta läsa. Jag lider med alla drabbade, jag vill vara där. Jag vill göra något för dem men inte vet jag riktigt vad. Jag kanske skulle jobba med något annat? Något som har med katastrofer och göra?

Idag skall jag ringa frisören. Håll tummar och tår för att de har ledig tid. "Min" göteborgsfrisör hade ledigt på fredag men det hjälper inte mig när jag har panik idag. Spanat in en annan salong med hjälp av min vän som är i branschen. Ibland vorde det skönt med en Sis på nära håll som kunde rycka in vid panikslagna tillgällen.

Borde kanske ta lite bilder med nya kameran. Det får bli ett projekt till  veckan. Jag vill redan ha ett nytt objektiv till kameran, det blir en dyr leksak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0