Söndag

Just idag mår jag bra, just idag är jag stark... Må erkänna att jag mått himla gott under graviditete. Lite gnällig är jag och från ändå, men mest för att det hör till. Lite graviditetskrämpor skall en la ha för att det skall kännas att något händer.

Trött är bara förnamnet, öm i ryggen (dock bara till och från), värmen har slagit ut mig lite... Tappat matlusten vilket medför en hel del konsekvenser. Nu återstår dock bara tre arbetsveckor. Gött. På tisdag är det dags att besöka barnmorskan igen, rutinkontroll. Undra när hon kommer att kontrollera barnets ställning i magen. Jag börjar bli en aningens nyfiken för det buffar och har sig på ett annorlunda sätt nu. Häftigt samtidigt lite obehagligt. Såhär mycket har det inte rört sig innana. Nu svarar h*n när vi buffar tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lisandra

va mysigt det låter, sprakar e ju så häftigt:)



Och du ta kort på gravid magen ja va jätte dålig på det och ångrar mej massor nu efteråt.



ta hand om er <3 kram

2011-07-06 @ 00:01:34
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0