Tisdag

Idag är det bara tre arbetsdagar kvar denna vecka. Det kan ge mig lite ångest. Framförallt när det trillar över en massa ärenden som är "Jobbiga" som behöver redas i. Tur i oturen att det är semestertider.

Nu börjar Buffy göra sig påmind i magen. Undra om det kommer blir en aktiv krabat? H*n sover nämligen hela dagarna när jag jobbar och håller igång och på kvällen när jag trappar av på tempot så kommer h*n igång. Ibland tror jag att Buffy ligger raklång i magen, för det tar emot att röra sig. Pust.

Vi skulle köpa en begagnad kamera idag, men hade redan sålts innan vi hann till affären. Nedrans så trist. Vad skall vi köpa för kamera? Alla tips tas tacksamt emot. Jag har snurrat in mig på en Nikon D3100. Kan inte överge denna vän men vill heller inte betala mer än 4000 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0