Rastlös

Ledig fredag var väl behövlig. Förra veckan hade vi besök av nära och kära vilket var mysigt. Saknar redan allesammans. En dags längre ledighet har dock gjort mig rastlös idag. Eller också är det bara allmän söndag/måndag ångest?!

Nedräkningen till semester och ledighet har startat. För närvarande känns arbetet mest som en belastning. Jag gillar mitt jobb men just nu känns det mest tungt när det är så mycket förändringar på gång och framförallt förändringar som jag inte kan vara med och utveckla.

Mitt flygintyg från barnmorskan har kommit. Kan tryggt åka till Gotland på torsdag, dock behöver jag införskaffa ett par kompresssionsstrupmpr på inrådan av barnmorskan.
Har idag surfat runt på internetet och tittat på barnkläder och startkit till en nyfödd. Det är en hel djungel. Finns hur mycket som helst som jag vill köpa samtidigt som samvetet säger nej då bebis förhoppningsvis kommer ut som en liten plutt för att sedan växa i en rasande fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0