Tisdag

Trist att komma på missar jag gjort på jobbet såhär sent på kvällen, har ju så svårt att släppa mina missar vilket rubbar sömnen (som förövrigt är rätt kass just nu). Måtte jag få sova inatt. Två nätter med mindre god sömn, är det förberedelser för bebislivet?!? Jag behöver definitivt börja släppa på mina egna krav på mig själv och min prestation... Pust!

Tänk vad spännande och utvecklande att bli förälder, förhoppningsvis kommer även jag att utvecklas i detta. Erfarenhet och värderingar. En känslomässig berg-och-dalbana pågår.
Imorgon går första föräldragruppsutbildningen av stapeln (dock bara två tillfällen). Det skall bli spännande. Höga förväntningar på en bra grupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0