Orättvist

Ibland känns livet så orättvist. Det finns ingen rättvisa, det finns ingen orättvisa. Ändå är livet så orättvist.
En epok går snart i graven, han har lurat oss förr och jag önskar han kunde lura oss igen.
J*a ALS, varför finns den sjukdomen? Varför finns cancer?

Det märkligt, hur förberedd man än känner sig och hur inställd och medveten man än är om att någon skall gå bort så blir man ändå så ledsen. Hoppas du har det bra, så bra du kan dessa sista dagar. Ibland önskar jag att jag vore lite närmare nära och kära, om du inte är den närmaste så en av de käraste.

Efter regn kommer solsken, hoppas på något gott efter dessa trista dagar.

Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Livet är fruktansvärt orättvisst!

Det kan inte finnas nån Gud, ifall det gjorde det skulle inte alla dessa fina människor försvinna:(



Varma kramar till dej min fina vän:)

2011-04-02 @ 20:48:30
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0