Stress

Det är sällan jag känner en negativ stress, men just nu känner jag mig faktiskt lite stressad och frustrerad. Mest är det nog arbetssituationen som inverkar på livet utanför arbetet. Det händer massa spännande saker utanför jobbet och då vill jag inte att mitt arbete skall ta överhand, men för en tid... Ja, för en tid får det väll gå. Det är väll bara att bita ihop och köra. Organisationsförändringar på alla plan, löneasmtal, utvecklingsamtal, lönekörningar, vikarieanskaffning, omställning, avveckling, utveckling, utbildning, arbetsmiljö, skuggor, validering, schemaläggning, konflikter... Det är lite av av livet består av just nu.

Köpekontrakt påskrivet. Vi kommer i Maj att bli Lindomebor. Spännande. Imorse kom leveransen med nya sängen, ikväll är den monterad. Måtte natten vara lång.


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0