Åååååka Pendeltåg.

Jag åker pendeltåg. Nu för tiden kan man säga att jag åker pendeltåg dagligen. Det tycker jag är häftigt. En morgonpromenad på knappt femton minuter, pendeltåg i femton minuter, en promenad på fem minuter och en spårvagn på tio minuter sen är jag på jobbet. Smidigt.

Inte hade jag en aning om att det fanns pendeltåg som stannar vid Liseberg. Jag lär mig en massa nytt om Göteborg och dess omnejd. Jag trivs i vår nya lya och jag trivs här på landet samtidigt saknar jag staden, ibland...

Just nu önskar jag mig ett nytt badrum, NU!

Igår övergav Sis mig för ett skånebesök. Jag saknar henne redan. Idag spelar hormonerna mig ett spratt, eller jag skyller på att Sis har lämnat mig. Imorgon kommer hon åter. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0