Söndag

Ibland är det bra dagar, jag har  oftast bara bra dagar. När det inte är en bra dag så är det en mindre bra dag. Idag har jag en mindre bra dag. Känslan av otillräcklighet innfinner sig mest hela tiden. Hemmet ser inte ut som jag vill och jag behöver egentiden. Tid för bara mig själv.

Älskar livet som småbarnsförälder men saknar ibland lite egen tid. Även om den egna tiden ibland kan infinna sig två minuter så blir den inte egen, för jag slappnar ändå inte av. Att sänka kraven på mig själv jobbar jag med hela tiden, det är svårt. Framförallt idag. Idag är en ensam dag. Känslan av ensamhet, otillräcklighet och att vara tråkig dominerar. Tur att det snart är en ny dag. Skönt att det snart är helg, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0