Lägenheten är ett kaos.

Min lägenhet ser verkligen ut som ett kaos idag! Det värsta av allt är att jag åsamkat allt själv. Jooobbit (som de nog hade sagt i skåne)! Tvättade i morse och gjorde ett konstaterande. TRE timmar är alldeles FÖR LITE i tvättid för att hinna få tvätten torr. Ja, det är det verkligen så nu sitter jag här med tvätt överallt. Trosor och strumpor hänger till och med på anslagstavlan i köket för att torka. Tur att inte mamma ser detta!

När jag ändå är igång beklagar mig lite om mitt kaos till hem så kan jag ju passa på att beklaga mig lite extra för mitt kök. Ett nytt kök önskas. Helst gratis! För att ni ska förstå varför jag önskar nytt så lägger jag upp en bild...

image2

Sis är sjuk idag. Stackars Sis. Krya på dig!

Lunchade på stan på med Anna P idag. En trevlig vistelse. Asade med stackarn runt både här och där. =) Social samvaro tycker vi om! Tycker dock inte om parkeringsavgifter. Tänk så många kronor man faktiskt förlorar då man varenda gång måste gardera sig med tid och lägger i för mycket pengar. Skulle man nån gång råka lägga i för lite pengar så ska det nog bli dyrt det med (syftar på en böteslapp).

Jag tycker mig höra en snabeldrake som ropar på mig. Det är kanske dags att plocka ut den ur skrubben. Stryka måste jag! Shit vad kul. Det var faktiskt längesedan!

Fick idag höra att jag är lik min Sis. Det kan jag aldrig tro, vi ser inte likheterna iaf men hon är bra Söt!

 
Söta vackra Sis          Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0